Dag 23 - San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Alexander Hamers - WaarBenJij.nu Dag 23 - San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Alexander Hamers - WaarBenJij.nu

Dag 23 - San Diego

Door: Alexander

Blijf op de hoogte en volg Alexander

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag verkennen we de kustlijn van San Diego. Zo komen we bij verschillende stranden, maken kennis met de ruige golven en de fantastische omgeving.

Na het traditionele rondje hardlopen ontbijten we weer op het strand. Ondertussen hebben we een fantastisch bakkertje gevonden en doen ons tegoed aan lekkernijen. Op het strand komen Beau en Fleur The Sand Castle Man tegen. Hij bouwt de meest fantastische zandkastelen en dat brengt ze op een idee. Ze gaan een replica bouwen van ons hotel en daar zijn ze een tijdje zoet mee...

Vanaf het strand zien we op verschillende plekken grote groepen pelikanen het water in duiken op zoek naar een lekker hapje. En daar waar de pelikanen opduiken zien we ook dolfijnen die op de grote hoeveelheden vis zijn afgekomen. Ze springen uit het water en laten duidelijk zien dat ze het naar hun zin hebben. Het lijkt wel alsof we al in Seaworld zijn maar dat staat pas voor morgen op het programma.

In het noorden van San Diego bezoeken we de stranden van Ocean Beach en Mission Beach. Aan het einde van de dag bezoeken we La Jolla, een stadje met duidelijke Spaanse en Mexicaanse invloeden. Bij de zogenaamde Children's Pool vormt een groep zeeleeuwen een heuse attractie. Beau en fleur vinden het mooi voorproefje voor morgen...

We besluiten terug te rijden naar downtown San Diego en daar weer een leuk tentje te zoeken om te eten. We komen weer terecht in het restaurant van gisteren en we weten nu zeker dat we hier ooit weer eens terugkomen.

Vanaf nu gaan we ons voorbereiden op ons bezoek van morgen aan Seaworld.