Dag 13 - Las Vegas via Zion naar Antimony - Reisverslag uit Antimony, Verenigde Staten van Alexander Hamers - WaarBenJij.nu Dag 13 - Las Vegas via Zion naar Antimony - Reisverslag uit Antimony, Verenigde Staten van Alexander Hamers - WaarBenJij.nu

Dag 13 - Las Vegas via Zion naar Antimony

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Alexander

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Antimony

We vertrekken op tijd voor ons reis via Zion naar Antimony. Bij het Zion national park nemen we een bus die ons naar de Zion Lodge brengt. Vanaf de Zion lodge lopen we een trail naar de lower Falls. Het is warm en het watergekletter van de waterval is een welkome verfrissing. Op de terugweg nog even pootjebaden en weer terug naar de auto.

Via een hoge pass en een tunnel uit 1930 verlaten we Zion. Onderweg zien we indrukwekkende steenbokken en herten, de views met alle kleuren onderweg zijn prachtig.

Onze weg vervolgd zich door het hoge cowboyland van Utah. Na veel dorpjes van niks komen we aan bij de Rocking R Ranch in Antimony. We worden hartelijk ontvangen door authentieke mormonen cowboys. We ontvangen meteen het programma voor de avond en de volgende dag. En dat ziet er veelbelovend uit... Na het eten kampvuur met liedjes en marshmallows. Vroeg slapen (gelukkig niet op stro...) want om 8 uur moeten we aan het ontbijt zitten.